Klauzula Informacyjna dla nadawców / odbiorców korespondencji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [dalej „RODO”] informuje się co następuje:
Dane Administratora Danych Osobowych [dalej ADO] | EMKA METAL Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 35, KRS: 0000919842, REGON: 38985887900000, NIP: 6452571098. Tel.: +48 510 325 466, Email.: biuro@emkametal.pl |
Cel przetwarzania danych osobowych | Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji, a także w celach związanych z ewentualnym dochodzeniem roszczeń i odszkodowań / obroną przed roszczeniami. |
Podstawa prawna przetwarzania | Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
· art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez ADO. |
Kategorie danych | Dane identyfikacyjne, dane identyfikacyjne firmowe, dane kontaktowe, inne dane podane w korespondencji. |
Informacja o dobrowolności podania danych osobowych. | Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny wówczas, gdy dotyczy danych przekazanych w celu prowadzenia korespondencji z zastrzeżeniem, iż ich niepodanie uniemożliwi odpowiednio prowadzenie korespondencji. |
Odbiorcy danych. Udostępnianie danych. Powierzanie przetwarzania danych. |
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane uprawnionym na podstawie przepisów prawa podmiotom i organom publicznym w szczególności: zewnętrzna kancelaria prawna, Poczta Polska, kurier, oraz podmiotom, z którymi ADO zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności: zewnętrzny podmiot usług IT, zewnętrzny hostingodawca, zewnętrzne biuro świadczące usługi rachunkowo-kadrowe. |
Okres przechowywania danych. | Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 5 lat, a w razie konieczności także przez okres ewentualnego dochodzenia roszczeń / obrony przed roszczeniami. |
Zautomatyzowane przetwarzanie danych, w tym w formie profilowania. | W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych nie będzie Pani/Pan podlegać decyzjom, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. |
Prawa osoby której dane dotyczą. | Ma Pani/Pan prawo do:
• żądania od ADO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO przeniesienia danych osobowych Pani/Pana dotyczących • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez konsekwencji dla przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli dane zbierane są na podstawie zgody, Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO. Z praw tych może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u ADO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Pani/Pana dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. |
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych pozyskanych z innych źródeł. | W przypadku osób których dane wskazane zostały w treści kierowanej korespondencji – informujemy, iż dane tych osób pozyskane zostały od nadawcy korespondencji. |
Klauzula Informacyjna dla Kontrahenta
Zgodnie z art. 13 i 14 RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1)
[dalej „RODO”] informuje się co następuje:
Dane Administratora Danych Osobowych [dalej ADO] | EMKA METAL Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 35, KRS: 0000919842, REGON: 38985887900000, NIP: 6452571098. Tel.: +48 510 325 466, Email.: biuro@emkametal.pl |
Cel przetwarzania danych osobowych | Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu:
· zawarcia / wykonania umowy, · dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami. |
Podstawa prawna przetwarzania | Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
· art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy – w zakresie danych osobowych określonych przepisami prawa. · art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na ADO. · art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez ADO. Przepisy Ustawy i wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych odpowiednio w szczególności: · Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., Kodeks cywilny. · Ustawą z dnia 29 września 1994 r., o rachunkowości · Ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r., o finansach publicznych · Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., Ordynacja Podatkowa · Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. · Ustawa z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych. · Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. |
Informacja o dobrowolności podania danych osobowych. | Podanie przez Pana/Pani danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do zawarcia umowy / wykonania umowy. Brak ich podania skutkuje brakiem możliwości zawarcia umowy.
|
Odbiorcy danych. Udostępnianie danych. Powierzanie przetwarzania danych. |
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane uprawnionym na podstawie przepisów prawa podmiotom i organom publicznym w szczególności: US, ZUS, KRUS, zewnętrzna kancelaria prawna, poczta, kurier, oraz podmiotom, z którymi ADO zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności: zewnętrzny podmiot usług IT, zewnętrzny hostingodawca, zewnętrzne biuro świadczące usługi rachunkowo-kadrowe. |
Okres przechowywania danych. | Będziemy przechowywać Pani/Pana dane przez okres obowiązywania umowy, rękojmi czy gwarancji na wykonywaną usługę, przez okres dochodzenia ewentualnych roszczeń, obrony przed roszczeniami wynikający z Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz przez okres naszych zobowiązań podatkowych i rozliczeniowych zgodnie z Ustawą Ordynacja Podatkowa z 29 sierpnia 1997 r. tj. łącznie przez nie mniej niż 6 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. |
Prawa osoby której dane dotyczą. | Ma Pani/Pan prawo do:
• żądania od ADO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO przeniesienia danych osobowych Pani/Pana dotyczących • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez konsekwencji dla przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli dane zbierane są na podstawie zgody, Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO. Z praw tych może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u ADO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych nie będzie Pani/Pan podlegać decyzjom, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Pani/Pana dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. |
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych pozyskanych z innych źródeł. | W przypadku osób wchodzących w skład zarządów spółek, osób ustanowionych pełnomocnikami, osób upoważnionych do reprezentowania w zakresie zawarcia / wykonania umowy, osób wyznaczonych do kontaktu, osób wyznaczonych do realizacji kontraktu – informujemy, iż ich dane pozyskane zostały od potencjalnego kontrahenta w związku z zawarciem / wykonaniem umowy. |
Klauzula Informacyjna dla Pracowników.
Zgodnie z art. 13 RODO ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1)
[dalej „RODO”] informuje się co następuje:
Dane Administratora Danych Osobowych [dalej ADO] | EMKA METAL Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 35, KRS: 0000919842, REGON: 38985887900000, NIP: 6452571098. Tel.: +48 510 325 466, Email.: biuro@emkametal.pl |
Cel przetwarzania danych osobowych | Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu:
· zawarcia / wykonania umowy o pracę, · dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami. |
Podstawa prawna przetwarzania | Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
· art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – jeśli wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów, · art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną, lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, · art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na ADO, · art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez ADO, · art. 6 ust. 1 lit. a) w związku z art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – wyraziła Pani/Pan wyraźną zgodę na przetwarzanie danych szczególnej kategorii, · art. 6 ust. 1 lit. c) w związku z art. 9 ust. 2 lit b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są przepisy ustaw i wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych w szczególności: · Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r., Kodeks Pracy. · Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r., o działalności leczniczej · Ustawa z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty. · Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej. · Ustawa z dnia 13 października 1998 r., o systemie ubezpieczeń społecznych. · Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r., o podatku dochodowym od osób fizycznych. · Ustawa z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. · Ustawa z dnia 09 lipca 2003 r., o zatrudnieniu pracowników tymczasowych. |
Informacja o dobrowolności podania danych osobowych. | Podanie danych związanych z zatrudnieniem jest obowiązkowe a ich zakres wynika z przepisów prawa, w szczególności z Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r., Kodeks Pracy. Brak ich podania skutkuje brakiem możliwości nawiązania stosunku pracy, zawarcia umowy. Nie dotyczy to sytuacji, w których podanie danych ma charakter dobrowolny, z konsekwencją tego, iż ich niepodanie skutkować może brakiem możliwości skorzystania z uprawnienia przez pracownika. |
Odbiorcy danych. Udostępnianie danych. Powierzanie przetwarzania danych. |
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane uprawnionym na podstawie przepisów prawa podmiotom i organom publicznym w szczególności: US, ZUS, KRUS, zewnętrzna kancelaria prawna, poczta, kurier, oraz podmiotom, z którymi ADO zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności: zewnętrzny podmiot usług IT, zewnętrzny hostingodawca, zewnętrzne biuro świadczące usługi rachunkowo-kadrowe. |
Okres przechowywania danych. | Pani/Pana dane przechowywane będą przez okres trwania stosunku pracy oraz okresy prawem określone, w na warunkach wynikających szczególności z nw. przepisów:
· 50 lat zgodnie z Ustawą z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. · 10 lat zgodnie z Ustawą z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. · 50 lat zgodnie z Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. · 10 lat zgodnie z Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. · 5 lat zgodnie z Ustawą z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych. · 5 lat zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa. · 3 lata zgodnie z Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. · 1 rok zgodnie z Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. · 6 lat zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r., Kodeks Cywilny. |
Prawa osoby której dane dotyczą. | Ma Pani/Pan prawo do:
• żądania od ADO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO przeniesienia danych osobowych Pani/Pana dotyczących • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez konsekwencji dla przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli dane zbierane są na podstawie zgody, Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO. Z praw tych może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u ADO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych nie będzie Pani/Pan podlegać decyzjom, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Pani/Pana dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. |
Klauzula Informacyjna dla monitoringu wizyjnego.
Zgodnie z art. 13 RODO ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) [dalej RODO] informuje się co następuje:
Dane Administratora Danych Osobowych [dalej ADO] | EMKA METAL Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 35, KRS: 0000919842, REGON: 38985887900000, NIP: 6452571098. Tel.: +48 510 325 466, Email.: biuro@emkametal.pl |
Cel przetwarzania danych osobowych | Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach monitoringu wizyjnego, który stosowany jest w celu:
· Zapewnienia bezpieczeństwa pracowników · Zapewnienia ochrony mienia, · Zapewnienia zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę. |
Podstawa prawna przetwarzania | Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
· art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora – stosowanie monitoringu wizyjnego jest niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa pracowników lub ochrony mienia lub kontroli produkcji lub zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić ADO na szkodę. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są przepisy ustaw i wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych w szczególności: · Ustawą z dnia 26 czerwca 1974r., Kodeks Pracy – art. 22(2) k.p. |
Odbiorcy danych. Udostępnianie danych. Powierzanie przetwarzania danych. |
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane uprawnionym na podstawie przepisów prawa podmiotom i organom publicznym w szczególności zewnętrzna kancelaria prawna, oraz podmiotom, z którymi ADO zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności: zewnętrzny podmiot usług IT, zewnętrzny hostingodawca, zewnętrzny dostawca usługi serwisu monitoringu wizyjnego |
Okres przechowywania danych. | Pani/Pana dane przechowywane będą przez okres nie dłużej niż 3 miesiące od dnia nagrania.
|
Prawa osoby której dane dotyczą. | Ma Pani/Pan prawo do:
• żądania od ADO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO przeniesienia danych osobowych Pani/Pana dotyczących • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez konsekwencji dla przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli dane zbierane są na podstawie zgody, Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO. Z praw tych może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u ADO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych nie będzie Pani/Pan podlegać decyzjom, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Pani/Pana dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. |
O B I E K T M O N I T O R O W A N Y |
|
Administratorem Danych Osobowych pozyskanych z systemu monitoringu wizyjnego jest EMKA METAL Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 35, KRS: 0000919842, REGON: 38985887900000, NIP: 6452571098. Email.: biuro@emkametal.pl. Stosowanie monitoringu wizyjnego jest niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa pracowników lub ochrony mienia lub kontroli produkcji lub zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić ADO na szkodę Podstawą przetwarzania są przepisy Kodeksu Pracy. Zapis z monitoringu przechowywany jest przez okres nie dłużej niż 3 miesięcy aż do jego nadpisania. Szczegółowe informacje dotyczące zasad funkcjonowania systemu monitoringu znajdują się w siedzibie ADO. Pełna treść Klauzuli Informacyjnej zamieszczona została na tablicy informacyjnej w siedzibie ADO oraz na stronie internetowej http://emkametal.pl/
|
Klauzula Informacyjna dla Kandydatów do pracy.
Zgodnie z art. 13 RODO ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1)
(dalej „RODO”) informuje się co następuje
Dane Administratora Danych Osobowych [dalej ADO] | EMKA METAL Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 35, KRS: 0000919842, REGON: 38985887900000, NIP: 6452571098. Tel.: +48 510 325 466, Email.: biuro@emkametal.pl |
Cel przetwarzania danych osobowych | Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i ewentualnego zatrudnienia. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody podane dane osobowe przetwarzane będą na potrzebę realizacji kolejnych postępowań rekrutacyjnych. |
Podstawa prawna przetwarzania | Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
· art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych a. w zakresie szerszym aniżeli dane określony przepisami prawa, b. na potrzebę realizacji kolejnych postępowań rekrutacyjnych, · art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, · art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na ADO · art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w związku z art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – wyraziła Pani/Pan wyraźną zgodę na przetwarzanie danych szczególnej kategorii, Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są przepisy ustaw i wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych w szczególności: · Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r., Kodeks pracy. · Ustawa z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego. · Ustawa z dnia 9 lipca 2003 r., o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. · Ustawa z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty · Ustawa z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej · Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej |
Informacja o dobrowolności podania danych osobowych. | Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa jest obowiązkowe i niezbędne dla realizacji postępowania rekrutacyjnego. Niepodanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w szerszym zakresie niż określony przepisami prawa ma charakter dobrowolny. Niepodanie danych osobowych w szerszym zakresie aniżeli określony przepisami prawa nie ma wpływu na przebieg postępowania rekrutacyjnego. |
Odbiorcy danych. Udostępnianie danych. Powierzanie przetwarzania danych. |
Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane uprawnionym na podstawie przepisów prawa podmiotom i organom publicznym w szczególności: zewnętrzna kancelaria prawna, poczta, kurier, oraz podmiotom, z którymi ADO zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w szczególności: zewnętrzny podmiot usług IT, zewnętrzny hostingodawca, zewnętrzne biuro świadczące usługi rachunkowo-kadrowe. |
Okres przechowywania danych. | Pani/Pana dokumentacja rekrutacyjna przechowywana jest do czasu zamknięcia postępowania rekrutacyjnego, w związku z którym została złożona.
W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych dane będą przetwarzane do upływu okresu 24 miesięcy, przyjmując, iż pierwszym miesiącem jest styczeń kolejnego roku kalendarzowego – chyba, że zgoda zostanie przez Panią/Pana wycofana przed tym terminem. Jeśli nie toczy się żadne postępowanie rekrutacyjne, a złożone zostały Pani/Pana dokumenty rekrutacyjne i nie wyraziła Pani/Pan zgody na to, aby ADO przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych dokumentacja rekrutacyjna jest niszczona niezwłocznie i nie podlega ona zwrotowi. |
Prawa osoby której dane dotyczą. | Ma Pani/Pan prawo do:
• żądania od ADO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • żądania od ADO przeniesienia danych osobowych Pani/Pana dotyczących • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez konsekwencji dla przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem, jeśli dane zbierane są na podstawie zgody, Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO. Z praw tych może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u ADO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych nie będzie Pani/Pan podlegać decyzjom, które opierać się będą wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Pani/Pana dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. |
Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych „w szerszym zakresie” oraz wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych.
[ ] * Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych prowadzonych przez EMKA METAL Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 35, KRS: 0000919842, REGON: 38985887900000, NIP: 6452571098. Tel.: +48 510 325 466, Email.: biuro@emkametal.pl
* Należy zaznaczyć [X] – jeśli kandydat wyraża zgodę na wykorzystanie jego dokumentacji w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych.
[ ] * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach rekrutacyjnych przez EMKA METAL Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Nakielska 35, KRS: 0000919842, REGON: 38985887900000, NIP: 6452571098. Tel.: +48 510 325 466, Email.: biuro@emkametal.pl – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1].
* Należy zaznaczyć [X] – jeśli w dokumentacji rekrutacyjnej znajdują się dane osobowe obejmujące szczególne kategorie danych.
[1] Art. 9 ust. 1 RODO cyt.: „Zabrania się przetwarzania danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby”.